Jak samodzielnie dodawać wpisy na stronę przedszkola?
1) Przejdź na stronę placówki np. http://zsp9.zory.pl/?qbit
na końcu adresu należy dodać /?qbit
2) Po zalogowaniu, odszukaj po lewej stronie ekranu opcję menu Wpisy. Skorzystaj z przycisku Dodaj nowy. Możesz także przeglądać inne wpisy
3) WPISZ TYTUŁ ORAZ TREŚĆ
Wprowadź Tytuł oraz Treść wpisu.
Treść możesz wprowadzać ręcznie. Treść możesz również wkleić np. z pliku tekstowego (word)
4) WYBIERZ KATEGORIĘ
Po prawej stronie ekranu skorzystaj z pola Kategorie, aby przypisać wpis do wybranych kategorii. Możesz również wpisać TAGI, które mogą ułatwić odszukanie treści przez użytkowników. Możesz również wybrać TAGI z listy najczęściej używanych na stronie.
5) OPUBLIKUJ
odszukaj w prawym górnym rogu ekranu opcję "Opublikuj". Wpis został dodany i jest widoczny na stronie WWW.